Дії у разі розладу здоров’я

У випадку розладу здоров’я необхідно:

  • Звернутися до довіреного лікаря ТОВ «Асістанс Сервіс» або медичного закладу для отримання медичної допомоги і лікування, або викликати швидку медичну допомогу.
  • Повідомити страхову компанію про настання страхового випадку протягом 48 годин з моменту настання страхової події, зателефонувавши до цілодобової диспетчерської служби ТОВ «Асістанс Сервіс» за телефонами у м. Запоріжжя:

(061) 270-34-99

(061) 220-42-40

(061) 233-05-72

050-322-33-77

067-442-33-77

  • Після закінчення лікування зібрати і передати представнику ПрАТ «Промислово страховий Альянс» необхідні для розгляду страхового випадку документи.

Документи, що надаються для розгляду страхового випадку:

  • Заява на страхову виплату.
  • Договір страхування.
  • Документ, що посвідчує особу, яка отримує страхову виплату
    • паспорт або інший документ, передбачений законодавством;
    • картку платника податків.
  • Документ, який підтверджує діагноз захворювання, містить в собі перелік обстежень та терміни лікування, підписаний відповідальною особою та завірений печаткою лікаря та/або медичної установи, а саме: копія листа тимчасової непрацездатності, довідка, виписка з амбулаторної карти, виписка з історії хвороби стаціонарного хворого, консультативний висновок та ін.
  • Документи, що підтверджують витрати застрахованої особи під час дії страхового випадку, а саме:
    • касові чеки (квитанції до прибуткових касових ордерів), що підтверджують факт оплати медичних послуг або товарні чеки;
    • рахунки підприємств, установ, організацій або інших суб’єктів підприємницької діяльності, які у встановленому законодавством порядку мають право на надання медичних послуг і надавали медичні послуги у зв’язку з виникненням страхової події.
  • Додаткові документи:

а) у випадку смерті застрахованої особи (документи надають вигодонабувачі та спадкоємці):

    • свідоцтво про смерть;
    • документ, що підтверджує права на спадкування;

б) при встановленні інвалідності застрахованій особі:

    • висновок лікарської комісії (МСЕК), що підтверджує групу інвалідності.

в) інші документи, які дають змогу встановити факт і обставини настання страхового випадку,

    • на вимогу страхової компанії.