При настанні страхового випадку, потрібно:
-
Звернутися до медичного закладу для отримання першої медичної допомоги і
лікування або викликати швидку медичну допомогу, а також поліцію в разі
ДТП.
-
Зафіксувати факт події страхового випадку документально.
-
Негайно повідомити страхову компанію про випадок, який стався, за
телефоном:
38 044 221-05-51
-
Після закінчення лікування зібрати і передати представнику ПрАТ
«Промислово страховий Альянс» необхідні для розгляду страхового випадку
документи.
Документи, що надаються для розгляду страхового випадку:
-
Заява на страхову виплату.
- Договір страхування.
-
Документ, що посвідчує особу, яка отримує страхову виплату:
-
паспорт або інший документ, передбачений законодавством;
- картку платника податків.
-
Документ, що підтверджує факт настання страхового випадку. Якщо нещасний
випадок стався на виробництві – Акт про нещасний випадок (форма Н-1).
- Додаткові документи:
-
а) у випадку смерті застрахованої особи (документи надають
вигодонабувачі та спадкоємці):
- свідоцтво про смерть;
-
документ, що підтверджує права на спадкування;
-
б) при встановленні інвалідності застрахованій особі:
-
висновок лікарської комісії (МСЕК), що підтверджує групу
інвалідності;
-
в) у випадку тимчасової непрацездатності:
-
документ, що підтверджує факт тимчасової непрацездатності – копію
закритого листа непрацездатності, завірену відділом кадрів; оригінал
виписки з історії хвороби стаціонарного хворого або виписки з
амбулаторної картки.
-
г) інші документи, які дають змогу встановити факт і обставини настання
страхового випадку, – на вимогу страхової компанії.