При настанні страхового випадку, потрібно:
-
Звернутися до довіреного лікаря ТОВ «Асістанс Сервіс» або медичного
закладу для отримання медичної допомоги і лікування, або викликати
швидку медичну допомогу.
-
Повідомити страхову компанію про настання страхового випадку протягом 48
годин з моменту настання страхової події, зателефонувавши до цілодобової
диспетчерської служби ТОВ «Асістанс Сервіс» за телефонами у м.
Запоріжжя:
(061) 270-34-99
(061) 220-42-40
(061) 233-05-72
050-322-33-77
067-442-33-77
-
Після закінчення лікування зібрати і передати представнику ПрАТ
«Промислово страховий Альянс» необхідні для розгляду страхового випадку
документи.
Документи, що надаються для розгляду страхового випадку:
- Заява на страхову виплату.
- Договір страхування.
-
Документ, що посвідчує особу, яка отримує страхову виплату
-
паспорт або інший документ, передбачений законодавством;
- картку платника податків.
-
Документ, який підтверджує діагноз захворювання, містить в собі перелік
обстежень та терміни лікування, підписаний відповідальною особою та
завірений печаткою лікаря та/або медичної установи, а саме: копія листа
тимчасової непрацездатності, довідка, виписка з амбулаторної карти,
виписка з історії хвороби стаціонарного хворого, консультативний
висновок та ін.
-
Документи, що підтверджують витрати застрахованої особи під час дії
страхового випадку, а саме:
-
касові чеки (квитанції до прибуткових касових ордерів), що
підтверджують факт оплати медичних послуг або товарні чеки;
-
рахунки підприємств, установ, організацій або інших суб’єктів
підприємницької діяльності, які у встановленому законодавством
порядку мають право на надання медичних послуг і надавали медичні
послуги у зв’язку з виникненням страхової події.